2013. július 12., péntek

Megint én

Este, miután lefektettük a gyerekeket, Férj filmnézésre csábított.
Nem kellett volna bedőlnöm (ismerem már).
Projektor, rágcsálnivaló, jó film.
A 8. percben aludt el (amikor elfogyott a rágcsája).
Én végignéztem.
Éjjel egyre lett vége.
Ekkor beállítottam az ébresztőt az telefonomon.
Véletlenül ki is kapcsoltam a telefont.
Amikor visszakapcsoltam...nos...elfelejtettem a PIN kódom.
A harmadik próbálkozásnál letiltott.(Előre kiírta, hogy ez lesz.)
Kell neki a PUK.
Megnéztem a google-ban az Alzheimer tüneteit.
A PIN kódról nem írnak. (De gyanakszom.)
Reggel Férjjel ismertettem a problémát.
Azt mondta, semmi gond, csak adjam neki azt a dobozt, amiben a SIM kártyám volt (amit 10 éve vettem). Abban benne van a PUK.
(hogy ez nekem nem jutott eszembe...)
Majd ő megoldja nekem (=ha megvan a PUK, bebillentyűzi).
HA MEGLENNE AZ A NYOMORULT DOBOZ, ÉN IS MEG TUDNÁM OLDANI!!!!!
Ja, ha nincs meg, akkor ő sajnos nem tud segíteni...

2 megjegyzés:

  1. Tegnap azt mondta nekem egy orvos, hogy a marihuana jó az Alzheimer kór ellen. Puk kód ügyben nem tudok segíteni, bocs.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem drogok hatására bátrabb lennék, nem tartanék attól a 10 lehetőségtől és röhögve billentyűznék be találomra 8-jegyű kódokat puk gyanánt:)

    VálaszTörlés